Skola imorrn ? Ähm, nej tack.

Cha cha, ska inte skriva ngt långt för det orkar jag inte, har inte hänt så mkt i helgen och inte fredags heller förutom att vi skulle reklamera min mobil i fredags, men fick ingen ny med hem. Utan måste vänta en vecka för att nån jävla kontrollant som ska kolla om det är samma fel som alla andra gånger jag lämnat in den, sen efter det så får jag en ny. Seriöst jag orkar fan inte vänta längre, fast jag vet att det är det jag måste. Wellwell man får väl överleva med sin uurgamla pinsamma tjocka fula röda mobil, som detsutom också är trasig. Okej, det var inte meningen att jag skulle klaga i detta inlägg. Men skriver mera imorgon.

VILKEN ÄR SNYGGAST ?






Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0